środa, 18 kwietnia 2018

Sweet Tooth


Sweet Tooth
Bambi spotyka Mad Maxa - tak autor tego komiksu charakteryzuje swoje najnowsze dzieło. Gus to specyficzny chłopak. Nie ma dziewczyny, ale ma rogi. Jego ojciec rozmawia z Bogiem, ale tego drugiego nikt nie widział. Świat podobno istnieje, ale jest "ogniem, piekłem i złem wszelakim". A ludzi dawno temu wytłukła choroba... I jeśli to prawda, to kim jest ktoś, kto podrzuca słodkie batony tuż za ogrodzeniem?

Scenariusz i rysunki: Jeff Lemire
Kolory: Jose Villarubia
Wydawnictwo: Vertigo, 2009

W związku z zapowiedziami Egmontu odnośnie planów wydania powyższego tytułu zaprzestajemy udostępniać naszą amatorską translację i zapraszamy do zakupów. 

32 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziś przeczytałem za jednym zamachem wszystkie części. Nie można się oderwać, to najlepsza rzecz Lemire'a, jaką czytałem, Kawał dobrej roboty od strony tłumaczenia. Dzięki, czekam na następne tomy :)

Anonimowy pisze...

Ja też czekam... Są jakieś plany na kontynuację? Dzięki za kawał wspaniałej roboty!

Anonimowy pisze...

Nowy numer! DZIĘKI, DZIĘKI, DZIĘKI!!!

Anonimowy pisze...

Dzięki wielkie - czy są plany na więcej? Byłoby super...

NołNejm pisze...

Super chłopaki ! Czekamy z niecierpliwością na kolejne numery!

Anonimowy pisze...

Już powoli traciłem nadzieję a tu JEST!!!! DZIĘKIIIIIIII!! Mniejsze przerwy między numerami, proszę, proszę, proszę! :)

Anonimowy pisze...

Dopiero teraz trafiłem na ten komiks, jest świetny. Dziękuję za Waszą pracę. Będą następne tomy?

gaudip pisze...

będą

Anonimowy pisze...

Wywrotka podziękowań wam się należy za wybór tej niesamowitej serii, no i oczywiście za naprawdę profesjonalną robotę. Jeszcze raz dzięki BBgeld, Kash Tan, fatal77 & tytusde2oo dostarczacie mnóstwo frajdy takimi akcjami. byle wam się nie znudziło do czterdziestego odcinka.

Unknown pisze...

Kiedy kolejne odcinki tej znakomitej serii ? Bo nie mogę się ich doczekać. Znakomity komiks!

Unknown pisze...

Kiedy kolejne odcinki tej znakomitej serii ? Bo nie mogę się ich doczekać. Znakomity komiks!

gaudip pisze...

komiks ugrzązł u mnie - myślę, że w przyszłym roku - teraz pracuję nad innymi projektami

Anonimowy pisze...

Po pierwszych 2 zeszytach jakoś się nie wciągnąłem. Jednak za drugim podejściem komiks pochłonął mnie w całości! Polecam innym a sam czekam z niecierpliwością na dalsze zeszyty.

Unknown pisze...

Mam nadzieję,że ten komiks doczeka się kolejnych przetłumaczonych odcinków :D

autor pisze...

Będą, będą

gaudip pisze...

i się wklejają...

Unknown pisze...

Mam nadzieję, że będzie ich przybywać regularnie :D, bo te dodane już przeczytane a ja czekam na ciąg dalszy.

gaudip pisze...

będą...

Anonimowy pisze...

Dziękuję za wszystkie komiksy Lemire :-)
Pozdrawiam!

gaudip pisze...

kolejne numery w korekcie... a akcja się zagęszcza ;)

Unknown pisze...

Pojawią się kolejne numery? Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie dotychczasowe tłumaczenia.

Anonimowy pisze...

Błagam powiedzcie kiedy ostatnie numery? :D

gaudip pisze...

no to jeszcze musicie poczekać... ;/

szybkilester pisze...

Matko Boska Często Chora! Jak mogłem ominąć szerokim łukiem ten tytuł? Od dwóch dni "chodzi" mi po głowie ta historia i nie może z niej wylecieć... Coś niesamowitego i niecierpliwie oczekuję zakończenia: już prawie stargałem angielskie skany ale postaram się wstrzymać konie... Dziękuję za tak oryginalny komiks!

Anonimowy pisze...

Kiedy kolejne numery?

gaudip pisze...

może niedługo...

Anonimowy pisze...

są szanse na kolejne numery w najbliższym czasie?

Jazon pisze...

Kiedy można się spodziewać ostatnich sześciu numerów?

pimpek pisze...

Dawać wincyj

szybkilester pisze...

chyba dupa blada z tego wyjdzie, bo ponoć ma się ukazać drukiem... swoją drogą zamiast wymagać, to może jeden anonim z drugim zgłosiliby się z pomocną ręką, hę?

samomh pisze...

Dziękuję za wspaniały komiks. Szkoda tylko, że długo przyjdzie czekać na finał. Mam nadzieję, że jeśli Egmont porzuci serię, to Wy do niej wrócicie.

kryzyskurwa pisze...

Jakie długo? W tym roku E wyda dwa trejdy, w przyszłym ostatni. I jak ostatnio patrzę na styl wydawania E - nie ma najmniejszych szans, żeby E tego nie wydał w całości jak już zacznie wydawać.