sobota, 13 września 2014

Daredevil (Marvel NOW!)



Inicjatywa Marvel Now zatacza coraz szersze kręgi. Tym razem na tapetę trafia Matt Murdock vel Daredevil, któremu zaserwowano sporo zmian w życiu. Ta najważniejsza to opuszczenie Hell's Kitchen i Nowego Jorku. W nowej serii Matt będzie bronił sprawiedliwości w kostiumie i w salach sądowych San Francisco.


Scenariusz: Mark Waid
Rysunki: Chris Samnee
Wydawnictwo: Marvel Comics
Status serii: ongoing


DAREDEVIL z Marvel NOW został wydany przez Egmont. W związku z tym zaprzestajemy udostępniania translacji i zachęcamy do zakupu wersji papierowej.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Kiedy kolejne numery?

Unknown pisze...

Czy seria będzie kontynuowana ?

Unknown pisze...

Czy seria będzie kontynuowana ?

Unknown pisze...

czy są jakieś szanse na więcej daredevila? następne odcinki? A może moglibyście udostępnić "omega effect",skoro nie został wydany, a ktoś to już przetłumaczył? Kupiłam i przeczytałam wszystko co wydano po polsku o Daredevilu! Pozdrawiam: fanka Daredevila.

Anonimowy pisze...

Projekt The Omega Effect został ponownie udostępniony. Pozdrawiamy miłośniczkę Daredevila.
Może chcesz pomóc? Zapraszamy na forum GruMiKa CFC i TKT do działu .

Unknown pisze...

Dzięki za "Omega effect". Niestety nie bardzo potrafię pomóc. Nie znam języków obcych, nie za bardzo ogarniam komputer(ściągnąć translacje pomógł mi mąż) i nawet nie jestem komiksomaniakiem. Zaczęłam czytać "Daredevila" niedawno, zainteresowałam się tą postacią po obejrzeniu serialu. Bardzo mi się spodobało, zwłaszcza run Bendisa. Niedawno dowiedziałam się o istnieniu takich grup fanowskich, które amatorsko tłumaczą komiksy, jestem bardzo wdzięczna, że dzięki Wam mogłam poznać więcej interesujących historii. Bardzo chciałabym przeczytać więcej M. Waida. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

Anonimowy pisze...

Ta historia nie została jeszcze wydana. Egmont na razie wydał 2 tomy Daredevila Marka Waida (do nr 21 vol.3), i nie ma żadnych zapowiedzi, kiedy pojawią się następne.Powinien być jeszcze tom 3 vol. 3, ale nie został zapowiedziany w ogłoszonych we wrześniu zapowiedziach na rok 2023, niestety. Ten zeszyt to nr 1 vol. 4. Natomiast tom 2 Egmontu zawiera historię The omega effect, którą na moją prośbę ponownie uruchomiliście.Za co jeszcze raz dziękuję, chociaż oczywiście kupiłam wydanie Egmontu, jak tylko się ukazało. Dzięki za waszą robotę, chociaż mój ulubiony bohater nie jest raczej u was preferowany. Pozdrawiam . Fanka Daredevila.